i) (20 bodov) Na nášho učiteľa prišla sťažnosť na krajský úrad pre dozor nad činnosťou v školstve, výskume a vede. Istý dôležitý úradník sa dopočul, že učiteľ údajne používa nespravodlivé hodnotiace metódy a preto ho prišiel do školy vyšetrovať. Prvé, čo chce inšpektor vidieť, sú známky, aké učiteľ udelil svojim žiakom. V tejto úlohe sú známky študenta postupnosti (reťazce) znakov 1,2,3,4,5. Niektoré sekvencie známok sú podozrivé a upútajú inšpektorovú pozornosť. Napríklad, udeliť žiakovi jednotku, následne päťku a následne dvojku môže naznačovať veľkú nerozhodnosť, nestabilitu a celkovú neschopnosť objektívnej kvalifikácie zo strany učiteľa. Keďže ale politiké časy sú nestabilné, podozrivé postupnosti známok sa menia, upravujú a starostlivo prispôsobujú novým pomerom. Pomôžte učiteľovi a napíšte mu program, ktorý prečíta podozrivé sekvencie známok a potom v jeho klasifikačnom hárku identifikuje študentov, ktorých krajský inšpektor označí za podozrivých. Vo vstupnom súbode je najprv číslo N (1 <= N <= 1000): počet podozrivých podreťazcov. Nasleduje N riadkov, každý s jedným neprázdnym reťazcom znakov 1,2,3,4,5, dlhým najviac 6 znakov. Na ďalšom riadku vstupného súboru je prirodzené číslo M, nepresahujúce 100 : počet klasifikovaných žiakov. Na nasledujúcich M riadkoch sú neprázdne reťazce známok, dlhé najviac 50. Vypíšte jediný riadok a v ňom medzerou oddelený zoznam indexov podozrivých žiakov. Tento zoznam by mal byť utriedený vzostupne. V prípade, že známky žiadneho žiaka nie sú podozrivé, nechajte jediný riadok výstupu prázdny.
Príklad:
Vstup:
2Výstup:
1 3
Vstup:
4Výstup:
3